Sunday 15 January 2012

Dziewczyna z kucykiem

Dobry wieczór,
Pozwolono mi pisać po polsku, wiec pomyślałam dlaczego nie:). 

Zdjęcia zrobione już chwilę temu, z jakiegoś powodu nie mogłam się wcześniej zebrać z opublikowaniem. Tym razem mam dla Was ładne a nie drogie rzeczy. TFG, Collabor88 to sklepy o których pisałam już wielokrotnie. Dla przypomnienia - co miesiąc wymieniają produkty na nowe, a same produkty to twory świetnych kreatorów Second Life. Myśle, że większość z Was zna The Dressing Room. Wiec TFG i Collabor88 działają na tej samej zasadzie. TFG ostatnimi czasy zrobił się dla mnie mniej atrakcyjny ze względu na coraz mniejszy wybór produktów i chyba jednak słabszą ich jakość. Natomiast na każdą nową kolekcje w Collabor88 czekam zawsze z ogromną niecierpliwością. Oczywiście to moja osobista opinia, sugeruję zajrzeć do sklepów i przekonać się na własnej skórze;)


Skin: [Ill] Illusory Skin - Paige_Caramel - Fussion @ Collabor88
Hair: .: vive9 :. Tall Tales Pony in Brunette Tones @ Collabor88
Dress: Sticky fingers: My red knit dress with patches @ TFG
Tights: [ Attitudes ] Lace pantyhoses @ Marketplace